هلال احمر استان مرکزی در برف و کولاک به ۴۰ حادثه دیده در جاده‌ها امداد رسانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - محمودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه در پی بارش برف و کولاک با مشارکت امدادگران به حادثه دیدگان در جاده‌های استان خدمت رسانی شد جزئیات را به شرح زیر بیان کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد حادثه در جاده‌های استان مرکزی رخ داد و بر اثر آن ۴۰ نفر دچار حادثه شدند که ۳ نفر مصدوم و ۲ نفر هم به مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.

تمام عوامل امدادی مستقر در ۱۳ پایگاه امدادی و تیم‌های پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در شعب به حالت آماده باش کامل قرار دارند.

گرفتار شدن خودرو‌ها در مسیر اراک بروجرد، گردنه زالیان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اعلام و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین تیم‌های عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری توره با پشتیبانی یک تیم امدادی از شعبه شازند از ساعت ۱۸ عصر دیروز تا ساعت چهار با مداد امروز، شنبه ۹ دستگاه خودرو گرفتار شده (۳۰ نفر) در برف و کولاک را رهاسازی و به سرنشینان این خودرو‌ها امدادرسانی کردند.


محمودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی آمادگی کامل برای پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی را دارد و مردم در صورت هرگونه حادثه با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

به جز مسیر‌های منتهی به شهرستان‌های ساوه و زرندیه که بارش‌ها به صورت باران بوده، بقیه جاده‌ها از جمله مسیر اراک - قم، خمین - الیگودرز، کنار گذر اراک، اراک - شازند، شازند- هندودر، اراک - توره، توره - زالیان، جاده‌های ارتباطی محلات، نراق، خنداب، تفرش و آشتیان با بارش برف نسبتا سنگین مواجه بودند.

انتها یپیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار