سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: من تازه به شهرداری آستارا آمدم و معتقدم کار سختی در ادامه فصل خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - رافت فوتبال را از باشگاه‌های شهرستان آستارا شروع کرد. دوران طلایی رافت زمان حضور در تیم پرسپولیس است. او سابقه مربیگری تیم زیر۲۰ سال پرسپولیس را نیز دارد. رافت در حال حاضر سرمربی تیم لیگ یکی شهرداری آستارا است.

شرایط تیمتان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فعلا ۳ بازی است که به تیم اضافه شدم. روی نفرات تیم شناختی ندارم. کم کم نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کردیم و به دنبال ترمیم آن هستیم. سعی می‌کنیم که تیمی در شایسته آستارا را به مردمان این شهرستان تقدیم کنیم. تنها دلخوشی آن‌ها همین تیم است و باید برای هوادارانمان، هر کاری انجام دهیم. باید تیم را درست کنیم و در حال جا به جایی و پوست اندازی در تیم هستیم. باید ۴ یا ۵ بازیکن جدید را به تیم بیاوریم تا آن‌ها بتوانند به ما در ادامه فصل، کمک کنند. کار سختی در نیم فصل دوم، پیش رویمان است. هنوز به تیم مدنظرمان خودمان، نزدیک نشدیم و زمان می‌برد تا به تیم ایده آلمان برسیم. باید سخت کار کنیم تا ان شاالله چیزی که از بازیکنانمان از لحاظ فنی در نظر داریم را، برآورده کنند. در دیدار بار قشقایی، بازیکنانم ۵۰ درصد از چیز‌هایی که به آن گوش زد کرده بودم را درون زمین پیاده کردند. زمان می‌برد تا به معنای واقعی تیم شویم. بازیکنانم میل خواستن را در وجود خود دارند. دوست درایم پیشرفت کنیم و امیدورام تیم خوبی را در آینده بسازیم. قصد داریم از بازی‌های آتی هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

چرا از شهرداری آستارا جدا و مجدد به این تیم بازگشتید؟

این موضوع برای فصل گذشته بود و دیگر نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. در حال حاضر سرمربی شهرداری آستارا هستم و می‌خواهم تمام توانم برای این تیم بگذارم.

امکانات شهرداری آستارا به چه صورتی است؟ آیا مدیران تیم امکانات را در اختیارات گذاشته اند؟

این تیم شخصی اداره می‌شود. بعضی‌ها نمی‌خواهم نامی از آن‌ها ببرم، بخاطر اسم شهر و مردم آن از جیب خود و به صورت شخصی هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کنند. آن‌ها به خاطر خوشنودی آستارا هزینه می‌کنند و با جان و دل، به فکر این تیم هستند. در فوتبالمان این افراد کم پیاده می‌شوند که از جیب خودشان برای تیم هزینه کنند و مشکلات را از دوش تیم بردارند. این‌ها عاشق آستارا هستند. به بازیکنانم گفتم که شما وظیفه دارید بازی خودتان را انجام دهید تا بیشتر باعث خوشحالی مردم آستارا شوید. تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم خوبی داشته باشیم.

لیست ورودی و خروجی تیمتان، به چه صورتی است؟

۴ نفر از تیم ما (عسگری، پیرهادی، محمود نژاد و سعید دلاور) که البته او به دلیل بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. به همه بازیکنانم اعتماد داریم، هدفمان جوانگیری در شهرداری آستارا برای آینده است. قصد داریم جوان‌ها خوبی را جذب کنیم که بتوانند با انگیزه‌ای که دارند، کرا‌های تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کنند. بازهم می‌گویم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم. شهرداری آستارا، دومین حضور خود را در لیگ یک سپری می‌کند. ما با باشگاه‌هایی که چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر صاحب نام هستند، فرق داریم. کارمان سخت است و تا جایی که ندیران بتوانند برایمان امکانات فراهم می‌کنند. بازیکنان تیمم باید خودشان هم دلشان برای آستارا و هواداران بسوزد؛ آن‌ها وظیفه دارند با تمام وجودشان بازی کنند.

چقدر به صعود تیمتان به لیگ برتر، امیدوار هستید؟

تمام تلاشمان برای این امر، به کار می‌گیریم. قصد داریم در بالای جدول باشیم. همه چیز بستگی به نگرش باشگاه و اینکه چه بازیکنانی را جذب کنیم، دارد. تیم باید تقویت شود و با قدرت بیشتری، نیم فصل دوم را شروع کنیم. کار‌های فنی با عهده من است و باید تیمم را از لحاظ فنی و نتیجه گیری، قدرتمند کنم. بازیکنانم باید به هماهنگی برسند.

شهرداری آستارا با ۱۷ امتیاز، در رده یازدهم جدول مسابقات لیگ یک قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار