استاندار یزد گفت: امسال ۱۰ هزار علاقمند یزدی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  مهران فاطمی استاندار یزد در جلسه ستاد راهیان نور استان، گفت: راهیان نور یکی از تاثیر گزار‌ترین اقدامات در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

فاطمی گفت: با توجه به اقدامات دولت سیزدهم برای واکسیناسیون عمومی، ایمنی لازم در برابر این ویروس منحوس ایجاد شده است و اقدامات لازم باید در حوزه فرهنگی از سر گرفته شود.

استاندار یزد گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان یزدی برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، پس از ۲ سال برقرار می‌شود.

او گفت: امسال ۱۰ هزار از جوانان و مشتاقان به این اردو اعزام می‌شوند که تصمیات لازم برای اقدامات پشتیبانی و برگزاری هر چه بهتر این سفر معنوی گرفته شده است.

فاطمی گفت: مبلغ شش میلیارد تومان برای اعزام این تعداد زائر مد نظر گرفته شده است.

او گفت: در این جلسه چارت کنگره ملی هزار شهید استان یزد مصوب شد و قرار شد با محوریت دانش آموزان، این کنگره مانند کنگره چهار هزار شهید استان یزد با برنامه‌های بسیار خوب و پر قدرت برگزار شود.

فاطمی گفت: در تلاشیم مجموعه این فعالیت‌ها سبب  زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا و پیروی از سبک زندگی آن‌ها شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی علیزاده یزدی 09133555932
۱۳:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
بنده در سال 61 تا67 در مناطق جنگی بودم از بانه تا شلمچه و خیلی دلم گرفته میخام یکبار دیگر این مناطق را پس از سالها ببینم و هنوز بعدازجنگ موفق نشدم برم حتی کربلا نتونستم برم نمیدانم قسمت نبود یا به علت تنگدستی و فقر بوده وقتی در تلویزیون کربلا را میبینم حالم دگرگون می‌شود