رئیس جمعیت هلال احمر چرام گفت: دهمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به روستا‌های دهستان پشته زیلایی سرفاریاب اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - علمدار دستور رئیس جمعیت هلال احمر چرام گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، پس از بررسی و شناسایی مناطق محروم، کاروان سلامت به روستا‌های پهلکی، سیلارستان و جورک از توابع بخش سرفاریاب اعزام شدند.

او با بیان اینکه ساکنان این مناطق با همکاری بسیج سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان علاوه بر خدمات پزشکی و درمانی بسته‌های حمایتی و معیشتی نیز دریافت کردند گفت: بیش از ۱۵۰ تن از اهالی این منطقه به همت بسیج ناحیه شهرستان چرام ویزیت رایگان شدند.

حجت الاسلام غفاریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کاروان سلامت و مددکاری جمعیت هلال احمر به صورت ماهانه به مناطق محروم اعزام می‌شود تا در حوزه درمان و توزیع بسته های معیشتی اقدامات موثری انجام می دهند.

او گفت: در این سفر بیش از ۵۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۸۵ میلیون ریال بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

دهستان پشته زیلایی سرفاریاب دارای ۴۰روستا و حدود ۳۵۰۰ تن جمعیت است که از جمله مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.