فرمانده انتظامی باشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان توقیف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ اکبر انصاری فرمانده انتظامی باشت گفت: در این مدت ۴۱ تن از حاملان کالای قاچاق در باشت شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

او گفت: لوازم خانگی، صوتی، تصویری، آرایشی، بهداشتی و خوراکی از مهمترین کالاهای قاچاق امسال در این شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی باشت گفت: آخرین کالاهای قاچاق امسال روز شنبه بیست و پنجم دی ماه به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان  کشف شده است.

او گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد انتظامی باشت قرار گرفت.

انصاری گفت: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور گچساران- باشت به چهار دستگاه خودرو مشکوک و آنان را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۲هزار و ۶۵۰ عدد انواع فندک، ۳۳۰ جفت انواع کفش، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه مایکروفر و هزار و ۵۹۵ عدد انواع وسایل آشپزخانه خارجی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی  باشت گفت: در این رابطه رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.