دبیر دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی در خراسان شمالی، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره که پیش از این بیست و پنجم دی ماه اعلام شده بود، تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  پوریا زارعی استاد گفت: با توجه به استقبال خوب هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگی و هنری، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی که پیش از این بیست و پنجم دی ماه اعلام شده بود، تا روز سه شنبه پنجم بهمن ماه تمدید شد.

دبیر دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی در خراسان شمالی گفت: چهارکارگاه با موضوع «از ایده تا محصول» که با هدف تبیین پروسه تولید محصول از ایده تا نحوه تبدیل شدن به محصول و کالای فرهنگی در حاشیه این جشنواره برگزار شد.


بیشتر بخوانید


زارعی استاد با تأکید بر اینکه تمامی آثار شرکت کننده در جشنواره ملزم به توجه و استفاده از بوم‌فرهنگ خراسان شمالی با نگاهی امروزی است، موضوعات این جشنواره را در سه بخش «نوشت افزار»، «هدایای فرهنگی» و «عروسک» معرفی کرد.

تاکنون ۱۳۰ اثر و کالای فرهنگی از سوی هنرمندان به جشنواره ارسال شده است؛ داوری آثار هشتم تا دهم بهمن انجام خواهد شد.

شرکت در تمام بخش‌ها بلامانع بوده و هر شرکت کننده می‌تواند در بخش‌های مختلف بدون محدودیت تعداد اثر شرکت کند.

برای تمامی برگزیدگان در بخش‌های مختلف جشنواره، مجوز مشاغل خانگی مرتبط با محصول و یا خدمات ارائه شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صادر می‌شود.

 آئین اختتامیه و اعلام برگزیدگان چهاردهم بهمن ماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.