استاندار بوشهر:

برای استقرار دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه آمادگی داریم

استاندار بوشهر گفت: برای استقرار دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کشور در عسلویه آماده‌ایم و استقرار این دفتر به تسریع در حل و فصل مشکلات قضائی منطقه کمک خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست با رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و ترفندهای دشمنان علیه برنامه های اقتصادی کشور گفت: برای استقرار دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه آمادگی داریم و استقرار این دفتر در عسلویه کمک شایانی برای تسریع در حل و فصل مشکلات قضائی در این منطقه و تسهیل امور برای سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد داشت.

او ادامه داد: اکنون در شرایط یک جنگ اقتصادی هستیم و باید از تجربه جنگ تحمیلی برای مقابله با این جنگ اقتصادی بهره ببریم. در جنگ تحمیلی با مدیریت امام و حضور سپاه و توده‌های مردمی در جبهه‌های حق علیه باطل، شرایط جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و امروز هم باید از ظرفیت مردمی در جنگ اقتصادی بهره ببریم.

استاندار بوشهر گفت: هم اکنون دولت انقلابی شکل گرفته و هم ارکان کشور با هم منسجم هستند و فرماندهی و مدیریت بسیار خوبی هم داریم، بنابراین در این شرایط لازم است نیروهای انقلابی برای کمک به کشور در جنگ اقتصادی وارد صحنه شوند.

محمدی‌زاده گفت: با حضور نیروهای انقلابی و مردم، باید شرایط لازم را برای اشتغال آفرینی و تولید از سوی بخش خصوصی فراهم کنیم.

او گفت: قوه قضائیه در زمینه کمک به نقش آفرینی مردم و بخش خصوصی در جنگ اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.


بیشتر بخوانید


ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز برای سفری یک روزه وارد بوشهر شد.

این سفر، نخستین سفر استانی او است.

خداییان گفت: استان بوشهر از مهم‌ترین استان‌های کشور از ابعاد مختلف است. قطب انرژی کشور است و ظرفیت‌هایی دارد که در رشد کشور موثر است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت که در سفرش به بوشهر مسائل استان که امکان پیگیری آن از سوی این سازمان وجود دارد پیگیری می‌شود. همچنین بررسی می‌شود که آیا دستور‌های صادر شده در زمینه ساماندهی گمرکات و انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اجرایی شده است یا خیر.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.