خاکسپاری پیکر ۲ آلاله خوشنام دفاع مقدس در بندر امیراباد

پیکر پاک و مطهر ۲ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس امروز در بندر امیراباد بهشهر تشییع و خاکسپاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-پیکر‌های پاک و مطهر دو آلاله زهرایی که به مدت چند روز میهمان مردم دیار علویان بودند، امروز یکشنبه ۲۶ دی و در سالروز وفات حضرت ام البنین مادر گرانقدر حضرت ابوالفضل العباس علیه اسلام، با شکوه خاصی در بندر امیراباد خاکسپاری شدند.

مراسم تشییع این دو کبوتر خونین بال، صبح امروز از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیرو‌های دریایی منطقه، سپاه، ارتش و مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.

خاکسپاری پیکر دو شهید خوشنام در بندر امیرابادپیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) بندر امیرآباد تشییع و در این مکان خاکسپاری شد.

مراسم استقبال از پیکر مطهر دو شهید خوشنام، صبح دیروز شنبه ۲۵ دی از روستای قره تپه آغاز و با استقبال از شهدا در دیگر روستا‌های منطقه برگزار شد.

مراسم شب وداع با پیکر دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیشب در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور با شکوه خاصی برگزار شد.

یکی از شهدا ۴۰ ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید دیگر ۲۳ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه بوده است.

پیکر پاک و مطهر ۵ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس هفته گذشته و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها پس از تشییع و وداع در شهر‌های مختلف استان در شهر‌های ساری، بهشهر، نکا و جویبار به خاک سپرده شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار