به گفته مدیر شرکت شاپرک ۳ میلیون کارتخوان در کشور تراکنش ندارند؛ اما نمی‌توان گفت بی هویت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - دهقان می گوید: ۱۳ میلیون ابزار پذیرش شامل کارتخوان، درگاه پرداخت اینترنتی و موبایلی داریم، از این تعداد حدود ۸۰ درصد پرداخت فعال هستند.

او گفت:  بانک مرکزی و شاپرک نسبت به پیش ثبت نام مودیان مالیاتی اقدام می‌کنند. ۷۵ درصد از پذیرندگان حقیقی که دستگاه‌کارتخوان دارند را پیش ثبت نام کرده ایم.


بیشتر بخوانید


 

به گفته محمد برزگر، رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت تا پایان دی باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی، کارتخوان‌های خود را ثبت و به پرونده مالیاتی خود متصل کنند.

این موضوع به موجب اجرای قانون پایانه های فروشگاهی برای تمام کسب و کارها اجباری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۵۵ ۲۷ دی ۱۴۰۰
مهلت بیشتری بدن تا مردم بتونن جابجا کنن چون در بعضی جاها شراکتی هست و مالیات به نام کسی دیگه هست و دستگاه به نام کس دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
دریافت از مردم فورا اجبار می شود ولی پرداخت به مردم آن قدر اما و اگر دارد بعد از دولت احمدی نژاد چند بار نان و بنزین گران شده چرا یارانه ها در جا ماند آیا کسی پاسخ گو هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ دی ۱۴۰۰
برای فرار مالیاتی برخی کسبه ممکن است مشتریان را وادارکنند که به حساب غیرشخصی آنها که متعلق به وابستگان درجه اول اوست پول واریز کنند. دراین زمینه بانک باید درانتقال مبالغ یک گزینه ای را اضافه وتعریف کند وآن گزینه(( بابت خرید نوع کالا)) است و وقتی نوع کالا مشخص شد شماره حساب مقصد باید دارای کد فعالیت تجاری آن صنف باشد تا مشتری نتواند پول را بابت خرید ازیک کاسب به حساب منتسبین واقوام او واریز کند یعنی وقتی مشتری از یک کاسب کالایی خرید پول فقط به حساب همان کاسب قابل انتقال باشد نه به حساب سایر بستگان آن کاسب.
Romania
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
تو چرا میسوزی حالا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
پزشکان از کارت خوان استفاده نیکنند فقط پیل نقد موخان...
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۷:۴۲ ۲۷ دی ۱۴۰۰
راهش اینه بجای اینکه تکیه به کارت خوان کنند مسئولین محترم از طریق بیماران مراجعه کننده اقدام کنند مگه نمیگن نسخه الکترونیکی شده !

خب کدوم پزشک ویزیت کرده ! مبلغ چقدر بوده ؟ بیمار واسه دریافت دارو کدوم داروخونه رفته !؟
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۷:۳۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
بعضی پزشکان ( البته جسارت و بی ادبی به اکثر پزشکان محترم نشه ؛ همونهایی که جانفشانی میکنند همونهایی که قبل از دریافت حکم قسم خوردند ) واسه فرار از مالیات پول نقد میگیرند ! حالا yjc خواست پخش کنه خواست فیلتر کنه ! حقیقت اینه بعضی از پزشکان بجای دلسوزی و مداوای مردم واسه خودشون بازار درست کردند !

بو علی سینا با اون عظمت و بزرگی تفکر و نخوابیدن زیاد ( برای حل مسائلی که براش پیش میآمد ) یکی از عوامل مرگش بود . نه خرید زمین و ویلا تو شمال آقایون دکترا ( بعضیها البته )
Iran (Islamic Republic of)
کریم تبریزی
۲۲:۱۵ ۲۸ دی ۱۴۰۰
اگه الان بوعلی زنده بود درمطبش توسط وزارت بهداشت به جرم عدم رعایت بهداشت پلمپ میشد
آخرین اخبار