مسئولیت‌ها میدان آزمایش مردان بزرگ است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولیت‌ها میدان آزمایش مردان بزرگ هستند و این مسئولیت‌هایک امانت در دست افراد جامعه به ویژه مسئولان است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - آیت الله عبادی در دیدار رئیس جدید جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: انسان طوری توسط خدا آفریده شده که باید بر اساس اندیشه و علم عمل کند.

به گفته او مسئولیت‌ها میدان آزمایش مردان بزرگ هستند و این مسئولیت‌ها یک امانت در دست افراد جامعه به ویژه مسئولان است که باید حداکثر استفاده از آن انجام شود و این کاری ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر موقع کار‌ها بر اساس حفظ امانت که همان خون شهیدان و آبروی اسلام است، انجام شود موفق خواهیم بود.

آیت الله عبادی گفت: امروز شرایطی پیش آمده است که مجلس انقلابی، دولتی با مردم و قوه قضائیه‌ای کارآمد در راس کار هستند و وظیفه همه ماست که دولت و مسئولان را یاری کنیم و همه پای در رکاب هستند.

وی گفت: اکنون که در زمان اجرای بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم باید با وجود دولت مکتبی و انقلابی و مجلس خدمتگزار باید عزم خودمان را جزم کنیم و قانون را اجرا کنیم که نشات گرفته از قانون اساسی است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.