هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۷ دیدار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ دیدار برگزار شد. تیم‌های کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان اولین بازی امروز را برگزار کردند که در پایان شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ حریف خود را شکست دهند. کراپ با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و جای سن ایچ را در رده سوم گرفت. گیتی پسند هم با این شکست ۴۳ امتیازی باقی ماند و هم چنان در صدر جدول قرار دارد.

مس سونگون - مقاومت البرز

در دیگر بازی امشب ۲ تیم مس سونگون و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم فوتسال مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۴ بر یک مقابل مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی دست پیدا کند. مقاومت با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سن ایچ ساوه در همان جایگاه پنجم ماند. مسی‌ها هم با این شکست ۳۹ امتیازی شده و به رده سوم جدول سقوط کرده و جای خود را در رده دوم به کراپ الوند داد. در حاشیه این مسابقه وحید شمسایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن انقلاب کرج حضور پیدا کرد و از نزدیک بازی ۲ تیم مقاومت البرز با مس سونگون را نظاره گر بود.

سن ایچ ساوه - مجتمع فردوس قم

در دیگر دیدار‌های امشب تیم‌های سن ایچ ساوه و مجتمع فردوس قم مقابل هم قرار گرفتند که در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. شاگردان محسن حسن زاده در تیم فوتسال سن ایچ ساوه با این تساوی ۳۸ امتیازی شده و با توجه به پیروزی کراپ به رده چهارم جدول سقوط کردند. تیم فوتسال فردوس قم هم با ۲۰ امتیاز در همان جایگاه هشتم جدول جای دارد.

فرش آرای مشهد - ملی حفاری اهواز

تیم‌های فرش آرای مشهد و ملی حفاری اهواز دیگر بازی امشب را انجام دادند که در پایان این دیدار تیم فوتسال فرش آرا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. شاگردان قدرت بهادری در تیم فوتسال فرش آرای مشهد با این پیروزی ۲۴ امتیازی شده و در رده ششم باقی ماند. همچنین تیم ملی حفاری اهواز هم با این شکست ۸ امتیازی باقی ماند و در انتهای جدول قرار گرفته است.

سپاهان اصفهان - شهروند ساری

در یکی از دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امشب ۲ تیم سپاهان اصفهان و شهروند ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند. نماینده اصفهان با این برتری ۲۳ امتیازی شده و در همان رده هفتم جدول باقی ماند. تیم فوتسال شهروند ساری هم با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

فولاد زرند ایرانیان - راگای تهران

در دیگر بازی هفته هجدهم امشب تیم‌های فوتسال فولاد زرند ایرانیان و راگای تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فولاد زرند توانست با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد. تیم فوتسال فولاد زرند با این پیروزی ۲۲ امتیازی شده و به رده هشتم جدول صعود کرد و جای فردوس قم را گرفت. همچنین تیم فوتسال راگای تهران هم با همان ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

چیپس کامل مشهد - زندی بتن کلاردشت

در آخرین بازی امشب ۲ تیم چیپس کامل مشهد و زندی بتن کلاردشت مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم زندی بتن کلاردشت موفق شد با نتیجه  ۷ بر یک میزبان خود را شکست داده و با حریف خود را شکست داده و با ۲۰ امتیاز به رده نهم صعود کند. همچنین تیم فوتسال چیپس کامل مشهد نیز با ۱۶ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول مسابقات لیگ برتر جای دارد.

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه ۲ - مجتمع فردوس قم ۲

چیپس کامل مشهد یک - زندی بتن کلاردشت ۷

کراپ الوند قزوین ۶ - گیتی پسند اصفهان ۴

سپاهان اصفهان ۲ - شهروند ساری صفر

فولاد زرند ایرانیان ۳ - راگای تهران صفر

مس سونگون یک - مقاومت البرز ۴

فرش آرای مشهد ۵ - ملی حفاری اهواز ۴

هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز جمعه اول بهمن با انجام ۷ دیدار پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار