فرمانده انتظامی شهرستان رابر از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور اصلی این شهرستان حامل ۴۹ راس دام قاچاق و فاقد مجوز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- سرهنگ حمید ناصری گفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان رابر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"رابر- هنزاء" یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل دام را جهت بررسی متوقف کردند.

او می گوید: در بازرسی از این کامیون ۴۹ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی که در حال انتقال به مناطق جنوبی کشور بودند کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر با اشاره به اینکه ارزش دام قاچاق از سوی کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است می‌گوید: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و احشام و افرادی که برای سود بیشتر خود نظم اقتصادی کشور را برهم می‌زنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهدداد.

جاساز ۲۴۲ کیلو تریاک در زیر علوفه‌های خشک

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۲۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در محور "کهنوج- جیرفت"از بار یک کامیون حامل علوفه در عملیات تکاوران ۱۱۶ کهنوج خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله مواد مخدر از جنوب به مرکز کشور مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، چند تیم پوششی و رزمی به محور‌های مورد نظر اعزام و در نهایت در محور کهنوج- جیرفت به یک دستگاه کامیون حامل علوفه خشک مشکوک و آن را متوقف کردند، ولی راننده با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به توقیف یک دستگاه پراید که راه پاک کن مواد بود و دستگیری راننده آن در این عملیات بیان داشت: در بازرسی از کامیون و در زیر بار علوفه آن ۲۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ سوری می‌گوید: متهم متواری شناسایی شده و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد و در مجموع این عملیات ۲۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف، ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: قاچاق ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار