مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: راه ارتباطی ۵۷۳ روستای این استان بازگشایی و تردد در جاده دسترسی آن‌ها برقرار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته عباس شرفی از مجموع ۶۶۳ روستای مسدود شده لرستان در بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته، راه دسترسی ۵۷۳ روستا بازگشایی شده و جاده ۹۰ روستا در حال برفروبی است.

وی گفت: درپی بارش‌های شدید باران و برف از عصر روز جمعه ۲۴ دی ماه تا صبح امروز، جاده ارتباطی ۶۶۳ روستای استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران راهدار تاکنون محور ۵۷۳ روستا بازگشایی و تردد در آن برقرار شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ روستای باقی مانده مربوط به خرم آباد و الیگودرز هستند ادامه داد: با توجه به سخت گذری و کولاک شدید در الیگودرز کار برفروبی در این شهرستان به مراتب سخت‌تر از سایر مناطق است و برخی محور‌ها مجددا برفروبی می‌شوند که پیش بینی می‌شود با تلاش همکاران تا پایان امشب همه محور‌های آن بازگشایی شود.

شرفی در خصوص بازسازی خط رفت آزادراه خرم آباد - پل زال که بر اثر بارش‌های روز جمعه تخریب شده است گفت: در حال حاضر تلاش برای بازسازی موقت این مسیر در کوتاهترین زمان ادامه دارد و امید می‌رود تا پایان هفته بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: در صورت برقراری تردد موقت در این محور، اقدامات جانبی ایمنی و تحکیم آن ادامه خواهد داشت.

لرستان حدود هشت هزار کیلومتر راه ارتباطی دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.