مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: امروز بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت با همراهی نماینده پلیس امنیت ۳ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جاودان زاده گفت: در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشتی امروز  بازرسان مرکز بهداشت بهمراه نماینده فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صمت، اداره تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت با همکاری بسیج جامعه پزشکی از واحد‌های صنفی و دفاتر پیشخوان بازدید بعمل آوردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می‌گوید: این مراکز بدلیل رعایت نکردن مفاد آئین نامه اجرایی مواد خوردنی و آشامیدنی و همچنین  رعایت نکردن  شیوه نامه بهداشتی در محل کسب، از سوی بازرسان بهداشت محیط با همراهی پلیس امنیت پلمب شدند.

به گفته این مقام مسئول در این بازرسی برای اصناف متخلف که واکسن کرونا تزریق نکرده بودند نیز اخطاریه صادر شد.

جاودان زاده گفت:  اصناف فوق درصورت رفع نکردن  نقص طی ۴۸ ساعت آینده پلمب و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

او در خصوص پلمب یک آرایشگاه زنانه می‌گوید: این آرایشگاه به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون حذف تاتوی ابرو برای مراجعین خانم پلمب و  پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک  صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان‌ها و عصب‌های زیادی دارد و بار‌ها مشاهده شده که با تزریق غیراصولی ژل، بوتاکس و یا حذف تاتو و برخورد سوزن با این شریان‌های مهم، اطراف آن دچار مردگی بافت و وارد شدن آسیب‌های جدی به اعصاب بینایی و یا رشد گوشت اضافه در صورت شده است.

 در این مکان‌ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز وجود دارد که این مقام مسئول از همه افراد خواست درصورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی حتما به پزشک متخصص مراجعه کرده تا در شرایط کاملا ایمن درمان شوند.

از ابتدای  دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون  ۱۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کارگاه خویش فرمای بهداشت حرفه‌ای در باغملک به دلیل  رعایت نکردن موازین  و نکات  بهداشتی در محل کسب با همراهی نماینده پلیس امنیت پلمب شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار