دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با حضور ۱۴ نفر از بانوان استان‌های مختلف کشور در مجموعه ورزشی آزادگان این دانشگاه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - مهدی سلطانی فر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان پایان آموزش‌های نظری و عملی مربیگری فوتسال در این دوره را ۲۹ دی ماه جاری عنوان کرد.

شرکت‌کنندگان در این دوره به صورت نظری و عملی در حال آموزش‌های علم مربیگری زیر نظر میترا چین سری، مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

مدت زمان این دوره آموزشی را هفت روز است و دوره مربیگری سطح یک فوتسال به همت هیات فوتبال استان سمنان در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حال برگزاری است.

دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات آموزشی، کمک‌آموزشی و خدماتی در این مسیر پیشگام است.

در فضای علمی و دانشگاهی خود بهره‌گیری مناسبی از مدرسان صاحب‌نام به منظور دستیابی به استاندارد‌های بالای آموزشی داشته است.

وجود امکانات آموزشی و رفاهی مطلوب این دانشگاه نظیر مجموعه ورزشی آزادگان و مهمانسرای فرهیختگان در کنار هم، سطح رفاه و آسایش شرکت‌کنندگان در دوره آموزش مربیگری بانوان سطح یک فوتسال آسیا را افزایش داده است.

تأمین کلیه نیاز‌های آموزشی و مسائل مروبط به اسکان شرکت‌کنندگان و در نتیجه جلب رضایت کامل این افراد، نیز مورد اشاره سلطانی‌فر قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.