اجلاسیه استاد یاران شبکه تربیتی صالحین استان کرمان صبح امروز در مرکز تربیتی سپاه‌ ثارالله استان کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - اجلاسیه استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان کرمان صبح امروز در مرکز تربیتی سپاه‌ ثارالله استان کرمان برگزار شد و حجت‌الاسلام عرب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این اجلاسیه گفت: بسیج هدفش تربیت جامعه به سمت سوی خلق وخوی الهی است و دشمن دنبال این است که تربیت انقلابی را از بین ببرد .

او گفت:ما باید در بخش سرزمینی خود اثر گذار باشیم با برای تربیت جامعه تعصب داشته باشیم.

به گفته او امروز هزاران فرقه مذهبی متفاوت  رواج پیدا کرده است و باید جلوی آن را گرفت و بسیج در حلقه صالحین بهترین گزینه است.

حجت الاسلام عرب پور می گوید: امروز بحران های تربیتی نسل ما را تهدید می کند و باید از ظرفیت های حلقه صالحین برای آن ها استفاده کرد.

او گفت: ما باید سهل انگاری را کنار بگذاریم و بگویم درست می شود باید بسیجیان را اندیشمند کرد و خارج از بسیجی بودن و پست سازمانی کارهای فرهنگی بزرگی انجام داد  زیرا دیر شده و باید کمک کنیم.

به گفته حجت الاسلام عرب پور بحث غیرت دینی مهم است وقتی مطرح می شود شبکه های معاند حرف و حديث زیادی می زنند باید از مردانگی و غیرت دینی دفاع کرد دشمنان حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند فکر می‌کردند غیرت دینی تمام می شود ولی کور خوانده اند.

او گفت: باید خود را به شیوه های تبلیغی و کلاس داری تجهیز کرد و جوانان را در این دنیای مجازی  کمک و هدایت کرد.

به گفته حجت الاسلام عرب پور ابزار تربیتی ما قرآن است و برگرفتن از این کتاب آسمانی راه برای ما مشخص می کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار