رئیس کل دادگستری استان قم گفت:توجه داشته باشیم که همین مردم تا کنون انقلاب را حفظ کرده و با حضور همیشگی در میدان‌ها حفاظت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم شب گذشته جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی رؤسای کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت:مردم محور بودن برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر از جمله نکات مهمی است که باید در این زمینه به آن توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: هر کجا از مردم فاصله گرفته و کار‌ها را دولتی کرده ایم، میان مردم و نظام فاصله افتاده و مردم از دایره انجام امور کنار رفته اند.

حجت الاسلام مظفری گفت: ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی، برخی گلایه‌های مردمی هم وجود داشته باشد، ولی باید در برابر این گلایه‌ها تحمل خود را بالاتر ببریم.

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: باید توجه داشته باشیم که همین مردم تا کنون انقلاب را حفظ کرده و با حضور همیشگی در میدان‌ها حفاظت خواهند کرد.

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی رؤسای کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی و انقلابی در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دهه فجر ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار