استاندار اردبیل مطرح کرد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل

استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل در سفر رئیس‌جمهور به استان ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -سید حامد عاملی گفت: در سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده که به صورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی است.

استاندار اردبیل ظهر امروز در بازدید از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل گفت: تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل به عنوان مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر استان، از اولویت‌های برنامه‌های عمرانی استانداری است.

عاملی می گوید تمام تلاشمان بر این است که هر چه زودتر، بزرگترین فضای فرهنگی و هنری استان تکمیل و در اختیار علاقه‌مندان فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

به گفته او خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده که به صورت بودجه ملی و ماده 56 تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است، مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ 150 میلیارد تومان نیز از محل ماده 56 برای این پروژه جذب اعتبار نماییم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.

عاملی در خصوص مبلغ 150 میلیارد تومان از محل ماده 56 تسهیلات بانکی گفت: با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص دیدار نموده و پیگیر تخصیص این مبلغ خواهند شد.

استاندار اردبیل دستور پیگیری مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را نیز به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داد که این امر نیز محقق شود.

او دستور نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل را داد که با هماهنگی معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شود.

عاملی گفت: تالار شهر اردبیل، مجموعه عظیم فرهنگی و هنری استان و در واقع آبروی فرهنگی و هنری استان است که با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.