سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی وانقلاب مرکز سیستان وبلوچستان بر لزوم حمایت همه جانبه نهاد‌ها از تولیدات داخل استان تاکید کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ابوالفضل احمدزاده در حاشیه بازدید از کارخانه آرمان سلامت نیمروز که در محل شهرک صنعتی زاهدان انجام شد گفت:  سیستان وبلوچستان به لحاظ ظرفیت‌های موجود بسیار غنی و مستعد است، اما جذب سرمایه گذار در حد قابل قبول انجام نمی‌شود که مسئولان امر باید در این خصوص اهتمام ویژه تری داشته باشند.

او گفت: یکی دیگر از نکاتی که باید بر آن تاکید داشت حمایت از سرمایه گذاران و کارخانجاتی است که در داخل استان و علیرغم تمام کمبود‌ها و موانع سدراه مشغول فعالیت هستند و ضمن اشتغالزایی تعداد زیادی از شهروندان، باعث پیشرفت و توسعه استان می‌شوند.

به گفته احمدزاده؛ آرمان سلامت نیمروز نیز جزو آن دسته از کارخانجاتی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت زمان کوتاه، اما با بالاترین کیفیت در حوزه تولید ماسک و سایر ملزومات بیمارستانی آغاز بکار کرده و در همین مدت زمان اندک برای اولین بار در کشور موفق به کسب پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی شده است.

احمد زاده گفت: با هدف شناسایی و نظارت بر الگو‌های صیانت از حقوق عامّه با محوریت امنیت بهداشتی و درمانی و رفع موانع تولید در سالی که به فرموده رهبر انقلاب تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است از نزدیک بازدیدی از این مجموعه صورت گرفت و دغدغه‌های کارگران و مسئولان این مجموعه شنیده شد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان گفت: علیرغم کیفیت و کمیت قابل قبولی که ماسک‌های تولیدی این کارخانه دارد، اما در داخل استان ادارات و بیمارستان‌ها و سایر بخش‌ها استقبال خوبی از آن نداشته اند که ضرورت دارد تا به منظور رفع موانع تولید، حمایت از سرمایه گذاران و کمک به کاهش نرخ بیکاری، همه نهاد‌ها به خصوص بخش‌های دولتی و مراکز بهداشت و درمان در استان سیستان وبلوچستان ورود کرده و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار