امدادرسانی به ۶۸۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با توجه به بارش شدید برف در محور‌های مواصلاتی استان ،تاکنون به ۶۸۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف اسکان اضطراری داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دکتر پیام جلالی گفت: باتوجه به بارش‌های شدید برف که از روز گذشته در استان شروع شده شاهد بارش‌های سنگین برف و وزش باد و کولاک شدید در محور‌های مواصلاتی هستیم.

جلالی گفت: از ساعت اولیه شروع بارش ها، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در سراسر شهرستان‌ها آماده باش بوده و در حال حاضر ۲۴ تیم عملیاتی مشغول به فعالیت و امداد رسانی به مسافران و در راه ماندگان و رها سازی خودرو‌ها می‌باشند.

به گفته او: تاکنون ۴۴۵ نفر از هموطنان عزیز در شهرستان‌ها اسکان اضطراری صورت گرفته و اقلام امدادی و بسته‌های تغذیه اضطراری توسط امدادگران و نجاتگران زحمت کش استان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه  گفت: در پی بارش شدید برف و وضعیت بوجود آمده، تردد اغلب محور‌ها به سختی ممکن است و اکثر محور های ارتباطی استان مسدود شده است.

جلالی می گوید: با توجه به وضعیت پیش آمده و ادامه‌ی بارش‌ها و وضعیت جاده‌ها، به هموطنان عزیز توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند در غیر اینصورت حتما به توصیه‌های پلیس راه توجه نموده و تجهیزات امدادی و خصوصا زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.