بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۷ دی؛

روایتی از دیدار رئیس‌جمهور با مدیران بانک‌ها در حساب وزیر اقتصاد / خبر خوش شهردار تهران برای بانوان این شهر

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارائی توئیتی را از جلسه رئیس جمهور با مدیران بانک‌ها در حسابش به اشتراک گذاشت:

"جلسه رئیس‌جمهور با مدیران بانک‌ها پس از یک دهه برگزار شد. برگرداندن سود مازاد دریافتی، اعلام بدهکاران کلان بدحساب بانکی، توسعه وام قرض‌الحسنه و دسترسی مردم به وام‌های خرد مبتنی بر اعتبارسنجی (نه وثیقه و ضامن) از اولویت‌های وزارت اقتصاد بود که مورد تاکید قاطع ایشان قرار گرفت."

توئیت خاندوزی

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت توئیتی را درخصوص جلسه رئیس حمهور با تیم اقتصادی دولت در حسابش منتشر کرد:

"تغییر به نفع مردم محور جلسه امروز رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی است؛ منتظر خبر‌های خوب باشید."

توئیت جهرمی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از مناسب سازی و ساخت چند بوستان جدید برای بانوان در تهران خبر داد:

"۳۵۲ بوستان تهران برای مادران و کودکان، زنان و دختران مناسب‌سازی و به زودی ۵ بوستان اختصاصی بانوان نیز به پایتخت اضافه خواهد شد.
امکانات تفریحی تهران باید آرامش بخش همه اعضای خانواده باشد."

توئیت زاکانی

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان تصاویری از حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پژوهشکده شورای نگهبان را در صفحه اش منتشر کرد:

"حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پژوهشکده شورای نگهبان

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان با دکتر عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان، دکتر سید عبدالمجید شجاع معاون امور حقوقی و مجلس، دکتر مهدی الیاسی معاون سیاست گذاری و توسعه، دکتر پرویز کرمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان حضور داشتند، ابعاد مختلف «طرح جهش تولید دانش بنیان» بحث و بررسی شد."

پست کدخدایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار