نماینده مردم گناباد و بجستان از تخصیص ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی بجستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد صفایی دلویی گفت: امسال ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی بجستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم گناباد و بجستان گفت: مجوز طرح توسعه شهرک صنعتی بجستان اخذ و این مبلغ برای تامین آبرسانی این شهرک هزینه می‌شود.

احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی به عنوان یک نیاز مهم با توجه به ظرفیت های بجستان از چندی قبل پیگیری شده که با انجام مقدمات لازم در آینده نزدیک احداث آن آغاز می شود؛ گاز رسانی به روستاهای بجستان با قوت در دست اجراست و به زودی به اتمام می رسد و تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان گفت: هزار و ۷۹۰ نفر در بجستان و ۲۳۰ نفر در یونسی این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن  ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و پنج نفر تایید شده و ۴۳۳ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند.

ناصر چیتگر گفت: زمین های مورد نیاز برای ۳۵۲ نفر از واجدان شرایط برای احداث مسکن تحویل شده که از این تعداد برای ۶۰ واحد پروانه ساخت صادر شده و ۸۱ نفر نیز که وجه نخست را واریز کرده‌اند در انتظار واگذاری زمین هستند.

انتهای پیامم//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.