فرماندار سقز با اشاره به تداوم بارش شدید برف در سقز گفت: فردا سه شنبه ۲۸ دی ماه مدارس سقز و منطقه زیویه، مراکز دانشگاهی و آموزش عالی این شهرستان تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - کامیل کریمیان گفت: با توجه به بارش برف و پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، با هماهنگی‌های به عمل آمده، تمام مدارس سه مقطع تحصیلی شهر و روستا و مراکز پیش دبستانی شهرستان سقز و منطقه زیویه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و تمام دانشگاه ها، فردا سه شنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ تعطیل شد.

کریمیان با اشاره به اینکه مدیران با کارمندانی که درخواست مرخصی می‌کنند، موافقت کنند، گفت: تمام ادارات و بانک‌های شهرستان سقز با ۲ ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

او با بیان اینکه مدارسی که امتحانات نهایی دارند، شامل تعطیلی نمی‌باشند و این امتحانات مطابق برنامه برگزار می‌شود، گفت: آموزش دانش آموزان در بستر شبکه آموزشی دانش آموزان «شاد» تداوم دارد.

فرماندار سقز می گوید: امتحانات داخلی فردا سه شنبه ۲۸ دی ماه با نظر مدیر و شورای محترم مدرسه به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

کریمیان از آماده باش کامل دستگاه‌های مربوطه برای ارایه خدمات به همشهریان سقزی در این شرایط برفی خبر داد و گفت: راهداری و هلال احمر در جاده‌ها در حال ارایه خدمات هستند.

او به شهروندان سقزی توصیه کرد: مردم از سفر‌های غیر ضرور بین شهری پرهیز کنند، چون ممکن است در جاده دچار کولاک شدید و گرفتار شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.