فرماندار کارون گفت: با توجه به نگاه ملی موجود به شهرستان، مشکلات مربوط به زیرساخت‌ها در تمام حوزه‌ها به ویژه آب شرب و خطوط شبکه فاضلاب، مرتفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - کعبی گفت: تعامل بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت مبارزه و ریشه کن شدن ویروس کرونا بیشتر شود. کلیه امکانات مورد نیاز ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تامین شود، زیرا سلامت و امنیت مردم در اولویت می‌باشد.

به گفته او همانقدر که مشکلات و معضلات در شهرستان وجود دارد به همان اندازه نیز ظرفیت‌های مختلف و زمینه‌های سرمایه گذاری از جمله فاز دوم شیلات، دامپروری، میدان میوه و تره و بار، بازارچه ماهی فروشان و... وجود دارد.

فرماندار شهرستان کارون می گوید: دستگاه‌های اجرایی شهرستان تمام مشکلات و راهکار‌ها را احصا و اعلام کنند. پروژه‌ها و اعتبارات مورد نیاز را پیگیری و به منظور تخصیص اعتبار آن‌ها تلاش نمایند. پیشرفت فیزیکی و آخرین وضعیت پروژه‌ها را نیز اعلام کنند.

به گفته این مقام مسئول دستگاه‌ها بایستی تمام برنامه‌های خود را قبل از دهه فجر اعلام کنند. در کمترین زمان ممکن جهت آذین بندی ادارات و شهرستان برنامه ریزی کنند.

کعبی گفت: با توجه به تعیین محدوده شهرستان انتظار داریم ارزش افزوده دوبرابر خواهد شد که آثار مثبتی خواهد داشت.

استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مشکلات شهرستان‌ها از اولویت‌های جدی دولت است و در این راستا بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری در این مناطق باید تسریع شود و یکی از دستورکار‌ها در دولت جدید، رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.