مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از مختومه شدن ۶ هزار و ۴۵۳ پرونده از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - محمدرضا عمرون گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۶ هزار و ۴۵۳ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان مختومه شد.

در این مدت ۶ هزار و ۵۵۹ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت و درمان وارد شده است.


بیشتر بخوانید


به گفته عمرون، درصد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان در حوزه قاچاق کالا و ارز ۳۹درصد، کالا و خدمات یک درصد و بهداشت و درمان چهار درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشت.

در این مدت سه هزار و ۹۹۵ پرونده در حوزه کالا و خدمات، یک هزار و ۷۸۰ پرونده در حوزه بهداشت و درمان و ۸۲۴ پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت ۶۷۵ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

هم‌اکنون زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در شعب تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات ۲۰ روز، بخش کالای قاچاق ۷۵ روز و بخش بهداشت و درمان ۱۸روز است.

در این مدت یک هزار و ۸۸۹ بازرسی مشترک با حضور سایر نمایندگان مراجع نظارتی توسط ۳۳۶ گروه در استان انجام شده است که در این بازرسی‌ها ۱۸۱پرونده تخلف تشکیل و ۱۳۷ واحد دارای تخلف شناسایی شد.

در استان چهارمحال و بختیاری ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهر‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار