بارش باران علاوه بر خوشحالی مردم و کشاورزان،باعث ورود حجم زیاد روان‌آب به شهر سه‌قلعه شد و خساراتی را در این منطقه برجا گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -بارش رگباری و سرازیر شدن روان‌آب از سیل‌بندهای بالادست سبب ورود سیل به شهر "سه‌قلعه" از توابع شهرستان سرایان شد و شرایط نامناسبی را برای ساکنان این منطقه رقم زد .

سیلاب شهر سه قلعه را در محاصره خود قرار داد ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به این منطقه سفر کرد تا از نزدیک شرایط موجودرا بررسی کند.

 

 

سه قلعه در محاصره سیلاب

شهروندان سه قلعه گفتند: شهرستان ما تنها ۳۴میلیمتر بارندگی داشته، اما آبی که در اطراف شهر جاری شده و کل شهر را محاصره کرده ، آبی است که از روستا‌های بالادست به آنجا رسیده و چون مسیر سیلاب بسته شده آب به سمت شهر سرازیر شده است.

جعفری کوره دار سه قلعه ای گفت: متاسفانه باران  باعث خسارت زیادی به شهرمان و به خصوص به کوره داران وارد کرد به طوریکه کوره‌های این شهر زیرآب رفت و تقریبا ۱۰۰ درصد تخریب شد.

کوره دار دیگری دیگری با ناراحتی فراوان گفت: ۵۰۰ هزار آجرم زیرآب رفت و تمام سرمایه ام نابود شد.

سه قلعه در محاصره سیلاب

عباس زاده سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار گفت:بارش‌ها رگباری بوده وبر اساس گزارش‌های میدانی در سه دهه اخیر بی سابقه بوده و باعث خسارت جدی به حوزه زیرساخت‌ها، راه، کشاورزی و صنعتی مردم شده است.

او گفت: مبلمان شهری آسیب دیده و مردم در مضیغه هستند.

 با ورود به‌موقع مردم و نیروهای امدادی و عملیاتی این حادثه مدیریت و از خسارت‌های بیشتر جلوگیری شد.

سه قلعه در محاصره سیلاب

سه قلعه در محاصره سیلاب

سه قلعه در محاصره سیلاب

سه قلعه در محاصره سیلاب

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.