تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و مرکز پژوهش‌های مجلس در جهت رسیدگی و توانمندسازی ساکنان مناطق محروم کشور منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد نقش بزرگی در حمایت از محروم زدایی دارد و گام‌هایی را برای توانمندسازی محرومین تحت پوشش این شبکه انجام داده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: پژوهشگران مرکز پژوهش‌ها در قالب منشور اخلاقی این مرکز هم پیمان شده اند تا فریادگر صدا‌های ناشنیده و حقوق مردم به ویژه محرومین باشند.

به گفته نگاهداری در تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و دفاع از منافع مردم و محرومین با رویکرد تخصصی و کارشناسی سر سازش با صاحبان زر و زور نداریم.

او گفت:برای تحقق این امر در حوزه چالش‌های فرابخشی کشور و چالش‌ها بخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را آغاز کردیم. برای چالش‌های فرابخشی کشور که راه‌های حل‌های برون رفت از آن‌ها هم نیازمند هماهنگی بین بخشی است کنسرسیومی از مراکز تحقیقاتی قوای سه گانه و مجمع تشخیص تشکیل شده تا مشاوره‌های واحدی به سران قوا داده شود و با هم افزایی بتوانیم مشکلات مهم کشور را حل کنیم.

در این نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

رسیدگی و توانمندسازی ساکنان مناطق محروم کشور و جریان سازی فعالیت توسعه راهکار‌های قانونی برای تقویت نقش کمیته امداد در اقتصاد مقاومتی، بهبود معیشتی مستضعفان و اقشار تهیدست بخشی از مفاد این تفاهم نامه همکاری است.


بیشتر بخوانید

اهدای عیدی یک میلیون تومانی کمیته امداد به مددجویان اقلیت‌های دینی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار