رونالدو: باعث افتخارم است که بهترین گلزن تاریخ شدم

فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد گفت: به خودم افتخار می‌کنم که جایزه بهترین گلزن تاریخ را دریافت کردم و از این موضوع خوشحال هستم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  کریستیانو رونالدو مرد فراموش نشدنی دنیای فوتبال که در حال حاضر، در منچستریونایتد بازی می‌کند، شب گذشته جایزه بهترین گلزن تاریخ فوتبال را در مراسم The best دریافت کرد.

او پس از دریافت این جایزه گفت: من خیلی خوشحال هستم. این یک جایزه ویژه برای من است که بهترین گلزن تاریخ شدم. این یک دستاورد بزرگ برای من است. من خیلی افتخار می‌کنم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم روزی شماره یک گلزنی در جهان باشم. خیلی خوب است که رکورددار گل تمام دوران را داشته باشید. به خودم افتخار می‌کنم. باید از هم تیمی‌های سابقم و خانواده ام که من را در این امر کمک کردند، تشکر کنم.

 بدون فداکاری نمی‌توانید به چیزی برسید. از ۱۸ سالگی شروع به بازی کردن در بالاترین سطح کردم. من همیشه جاه طلب بودم و به همین دلیل است که از نظر عملکرد، جام‌ها، گل‌ها و رکورد‌ها در صدر جهان هستم. قرار است به زودی ۳۷ ساله شوم، اما سن برایمان اهمیتی ندارد و من همیشه مشتاق بازی کردن هستم. مردم گاهی از من می‌پرسند که چند سال دیگر قرار است بازی کنم و من می‌گویم امیدوارم چهار، پنج سال دیگر در بالاترین سطح توپ بزنم و گلزنی کنم. هر بار پیراهن کشورم را به تن می‌کنم، احساس افتخار می‌کنم و حس خوبی می‌گیرم. من همیشه آماده بازی کردن و بردن جام‌های زیاد هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار