مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: بستر اعزام زائران برای سفر زیارتی به سوریه از طریق فرودگاه مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -عباس خداشناس گفت: با راه‌اندازی طرح نوین عتبات عالیات استانی که از آذرماه امسال  آغاز شده است و ثبت نام  زائران به این طریق آسان تر می شود.

 در طرح ثبت نام برای سفر سوریه برای تمامی زائران از طبقات مختلف اقتصادی بسته زیارتی مناسب ارائه می‌شود و محدودیت‌های قبلی حوزه خدمات حذف شده که در طرح نوین عتبات این مهم به خوبی دیده می‌شود.

به گفته او در طرح نوین عتبات با توجه به فرآیند‌های اصلاح شده، فعالیت بدون رقابت منفی و تسهیل بیشتر سفر و ایجاد تنوع در بسته‌های سفر در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در این طرح، نیاز به بروزرسانی آموزش‌های کارگزاران زیارتی و اطلاع از شرایط جدید اعزام زائران مورد اهتمام است و اطلاع‌رسانی مناسب به زائران در این زمینه انجام خواهد شد.

خداشناس از ثبت نام مشتاقان سفر به عتبات عالیات از طریق سایت atabatorg.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی اعلام شده خبر داد.

او گفت: لیست دفاتر تحت پوشش حج وزیارت برای علاقه‌مندان و مشتاقان زیارت عتبات و عالیات از طریق سامانه kargozaran.haj.ir قابل مشاهده است.

به گفته  مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی   ثبت‌نام از زائران برای زیارت عتبه سوریه نیز در سایت ziarat.haj.ir انجام می‌شود و در حال حاضر اعزام زائران به سوریه از تهران صورت می‌گیرد.

خداشناس  گفت:  بستر اعزام زائران استان خراسان رضوی برای زیارت از عتبه سوریه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز در دستور کار سازمان حج و زیارت استان قرار گرفته است.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.