پس از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا؛

هشتمین جشنواره لاله کرج برگزار می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت:امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا هشتمین جشنواره لاله در کرج برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -پیمان بضاعتی پور با اشاره به برگزاری موفق هفت دوره جشنواره لاله‌ها در کرج، گفت: متأسفانه دو سال است که شیوع بیماری کرونا فرصت برگزاری این جشنواره را با محدودیت مواجه کرده بود، اما امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا، شهروندان شاهد برگزاری هشتمین دوره آن خواهند بود.

او عنوان کرد: جشنواره لاله‌ها اتفاق باشکوهی است که به همت مجموعه مدیریت شهری در باغ گل‌های بوستان شهید چمران شور و هیجان خاصی به شهر و شهروندان می‌بخشد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین به خرید و آغاز عملیات کاشت پیاز لاله در باغ گل‌های کرج اشاره کرد و گفت: عملیات کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغازشده است.

او بابیان اینک ه برندینگ شهری امروزه به اولویت مدیران شهری تبدیل‌شده، چون از طریق آن می‌توان کرج را از شهر عبوری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم، گفت: کلان‌شهر کرج با پنج هزار و ۲۱۹ شهید اکنون بر خود می‌بالد که نشان ایثار و شهادت را با تأسی از گل لاله به‌عنوان نماد و برندینگ شهر خود انتخاب کرده است.

انتهای پیام /ر.ن

برچسب ها: فضای سبز ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رضایی
۱۸:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ببخشید ،لطف میکنید بگین که تا چه تاریخی برگذار میشود؟