دو روز پس از انتخاب پردیس چارسو به عنوان خانه اهالی رسانه در فجر ۴۰، گمانه‌زنی‌های جدیدی در این باره مطرح شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - دو شب پیش پس از گمانه زنی‌های فراوان، پردیس چارسو به عنوان خانه اصحاب رسانه در چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.  انتخابی که از همان ابتدا، سر و صدای زیادی برپا کرد و با انتقاد خبرنگاران مواجه شد. 

عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، دیروز درباره دلایل انتخاب چارسو گفت: ستاد برگزاری جشنواره پردیس چارسو را به دلیل وجود سالن‌های استاندارد سینمایی، تجربه برگزاری دیگر جشنواره‌های سینمایی و همچنین پارکینگ مناسب و سایر شرایط زیرساختی انتخاب کرد.

پردیس ملت به دلیل مشکلات در زمینه فقدان پارکینگ و همین‌طور مشکلات زیرساختی درخصوص اینترنت و دسترسی انتخاب نشد. سالن برج میلاد هم به دلیل عدم رضایت صاحبان آثار نسبت به کیفیت فنی نمایش فیلم‌ها در این سینما و مشکلات جانبی انتخاب نشد.

اما حالا، اخباری مبنی بر توافق بین شهرداری و وزارت ارشاد بر سر انتخاب برج میلاد برای خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر به گوش می رسد. اخباری که هنوز رسمی و قطعی اعلام نشده است. گمانه زنی های رسانه ای می گوید برج میلاد خانه اهالی رسانه و پردیس ملت خانه منتقدان در فجر چهلم خواهد بود. 

این خبر از آنجا قوت گرفته که امروز، در جلسه شورای معاونان سازمان سینمایی خزاعی رئیس سازمان سینمایی گفت: در صورت رفع مشکلات برج میلاد که عمده ترین آن صدا و تصویر نمایش فیلم است، این برج محل اصلی برگزاری جشنواره چهلم فیلم فجر خواهد بود. مسئولان برج میلاد قول داده اند در این مدت کم باقی مانده به برگزاری این رویداد مشکلات را رفع کنند.

حال باید منتظر ماند تا نتیجه نهایی در این باره اعلام شود. آیا جشنواره فجر به برج میلاد باز می‌گردد؟

 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.