در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، آرمان نصیر زاده نفر اول رشته آشپزی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، تندیس، جایزه و لوح تقدیر خود را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در محل سالن هفده شهریور وزارت کار از نفرات برتر کشور در ۳۳ رشته مهارتی تقدیر شد.

غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اختتامیه نوزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: این مسابقات رویدادی است که در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی مطابق با استاندارد‌های جهانی و با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی برگزار می‌شود.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از برگزاری اردوی آماده سازی مسابقات جهانی، نفرات برتر، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را برای حضور در چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی شانگ‌های چین تشکیل می‌دهند.

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و کردستان از ۲۲مهر با حضور ۱۷۰ رقابت کننده برگزار شد.

شرکت کنندگان استان فارس در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به صورت غیر متمرکز و به میزبانی ۱۳ استان برگزار شد موفق به کسب یک مدال طلا در حرفه آشپزی، ۲ مدال نقره در رشته‌های اتصالات چوبی و الکترونیک، ۲ مدال برنز در رشته رباتیک و ۲ دیپلم افتخار در رشته‌های فناوری طراحی گرافیک و نقاشی خودرو شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار