پایان شرارت شرور مسلح در عملیات پلیسی

با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در شهرستان هیرمند عامل شرارت و درگیری‌های متوالی در این شهرستان شناسایی و زمین گیر شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان هیرمند با اشراف اطلاعاتی خود شرور مسلحی را که با شرارت‌ها و درگیری‌های متعدد، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان "هیرمند " شده بود را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

سرداراحمد طاهری می گوید: تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه داشت، تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده، مخفیگاه این شرور در یکی از مناطق روستایی شهرستان هیرمند شناسایی شد.

او گفت: در نهایت روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این شرور را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او ر ادستگیرکردند.

او  با اشاره به تلاش پلیس برای کشف سلاح بکار رفته در اقدامات مجرمانه متهم گفت: چندین فقره درگیری، شرارت و سرقت مسلحانه، از جمله اقدامات مجرمانه این شرور است که به ثبت رسیده و تحت تعقیب پلیس قرار داده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار