فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا خبرداد

آمادگی ارتش برای رصد و حراست از مرز‌ها

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان گفت : همه تجهیزات نیرو‌های مسلح ما بومی است و مرز‌ها را با پیشرفته‌ترین تجهیزات الکترونیکی، پایش و شبانه روز رصد می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش در بجنورد گفت:  هر روز باید قدرت دفاعی کشور را افزایش دهیم و این کار را انجام می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم کسی در امور دفاعی کشور دخالت کند و در این حوزه، مقام معظم رهبری نیز پشتیبان ما هستند.

آن چیزی که دشمنان را ناامید می‌کند، وحدت بین مردم ما و همین طور مردم و مسئولان است.

۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ارتش در راز و جرگلان هزینه کردیم و هر چه لازم باشد اعطا می‌کنیم و پیگیر تکمیل آن هستیم چرا که همه فعالیت‌های ما برای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در استان هم به توصیف ویژگی‌های ارتش مکتبی و ارزشی ایران اسلامی پرداخت و گفت: جهاد با اعتقاد، ارزشمند است و در سایه امنیتی که این نیرو‌ها می‌آفرینند، استعداد‌ها رشد می‌کند، تحصیل صورت می‌گیرد و آرامش در کشور حاکم می‌شود.

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی گفت: امروز کشور ما در دارا بودن تجهیزات و در دیگر موضوعات، توانسته خود را با دنیا تطبیق بدهد. در این مراسم با قدردانی از سرهنگ اسماعیل نامنی، سرهنگ رضا نجفی به عنوان فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش معرفی شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.