باشگاه وایله سرانجام با تائید جدایی عزت اللهی از این تیم به شایعات پایان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - طرفداران و حامیان عزیز وایله می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و قبل از ماجراجویی جدیدم از همه شما تشکر کنم. این چالش جدید چیزی است که در این دوره از حرفه ام باید انجام دهم و همچنین بخشی از وایله است که واقعاً من را خوشحال می‌کند.

از اولین باری که وارد زمین شدم حمایت، اشتیاق و جاه طلبی شما برای تیم را احساس کردم. ما فراز و نشیب هایی داشته ایم، اما وایله بولدکلاب مطمئنا یک باشگاه بسیار ویژه برای من است. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم برای حمایت و روحیه شان در رختکن و زمین تشکر کنم. من افتخار می‌کنم که بخشی از تاریخ باشگاه وایله هستم. امیدوارم روزی مجددا ببینمتان.

 

سعید

این متن خداحافطی سعید عزت اللهی از وایله و هواداران این تیم بود.در حالی که پیش بینی آینده سعید عزت‌اللهی به شایعات زیادی گره خورده بود باشگاه دانمارکی سرانجام جدایی او را از تیم تأیید کرد.
 
مدیر ورزشی باشگاه وایله آدریان نیکولای گفت: دلیل اصلی برای موافقت با جدایی عزت اللهی این هافبک ملی پوش «علاقه بازیکن و چشم انداز اقتصادی باشگاه» است پس با پیشنهاد قابل توجه العرافه قطر موافقت شد تا عزت اللهی که به پیوستن به لیگ ستارگان قطر مایل بود بتواند علاقه خود را دنبال کند.

عزت اللهی به صورت قرضی به لیگ ستارگان قطر انتقال پیدا می‌کند و  او تا پایان فصل خواهد بود اما در عین حال، باشگاه قرارداد جدیدی را با سعید امضا کرده که ۶ ماه به مدت قرارداد قبلی او اضافه می‌کند و سعید تا دسامبر ۲۰۲۳ در تیم خواهد ماند.

بنابراین عزت اللهی به زودی به الغرافه خواهد کرد رفت و در لیگ قهرمانان همراه تیم آندره استراماچونی خواهد بود.


بیشتر بخوانید

عزت اللهی نامزد برترین هافبک لیگ دانمارک شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.