مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در نوروز ۱۴۰۰ در خراسان شمالی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  علی مستوفیان گفت:   با برنامه‌ریزی لازم و دقیق، نوروزی متفاوت برای مسافران و گردشگران نوروزی به مرکز استان رقم خواهیم زد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در توسعه گردشگری قانون‌گذار، تکالیفی را برای دستگاه‌های اجرایی مشخص کرده است که عمل به آن موجب توسعه این صنعت و رونق منطقه می‌شود.

همبستگی و تعامل بین شورای شهر و شهرداری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لازمه حفاظت از میراث‌فرهنگی و توسعه گردشگری در استان است.

 جواد حمیدی شهردار بجنورد هم گفت: آمادگی داریم در همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، اتوبوس‌هایی را در محل پارک باباامان مستقر کنیم تا در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی برای گردش در شهر و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر قرار گیرد.

حمیدی لازمه اجرای این طرح را همکاری و مشارکت در معرفی لیدر تور گردشگری و ارائه بسته‌های فرهنگی معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دانست.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.