رییس سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی باشگاه بدنسازی خیابان قدوسی غربی شیراز و نجات ۴ نفر از کارکنان این باشگاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی قانع در خصوص این حادثه آتش گفت: بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی ۲ یک ساختمان ۴ طبقه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی متشکل از ۲ گروه حریق و ۲ گروه نجات به محل اعزام شدند.

او گفت: محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه تجاری – اداری بود که ۲ طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدنسازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی ۲ آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت سرایت نکردن شعله‌های آتش به طبقات دیگر ساختمان، گفت: بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، با تقسیم به ۲ گروه امداد و نجات و اطفای حریق، همزمان نسبت به نجات افراد و اطفای حریق اقدام کردند.

قانع گفت: با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است.

او گفت: نیرو‌های امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این آتش از طبقات، به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش بازگشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی ، بدنسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار