نماینده مردم ایلام بیان کرد:

عملکرد ضعیف مجموعه مدیریت شهری ایلام در مقابله با بارش برف

نماینده مردم ایلام عملکرد مجموعه مدیریت شهری ایلام در مقابله با بارش برف در سطح شهر ایلام را ضعیف و نامطلوب عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - بسطامی گفت: در چنین مواردی نقش مسئولین بسیار پر رنگ‌تر خواهد شد و عدم حضور مسئولین و نیرو‌های مدیریت شهری در این شرایط ویژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز صبح با حضور در سطح شهر ایلام و محور‌های مواصلاتی از روند خدمات‌رسانی در زمان بارش برف بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

بسطامی در تماس تلفنی با بهرام نیا استاندار ایلام، بر لزوم بسیج تمامی دستگاه‌ها به منظور برطرف کردن مشکلات موجود تاکید کرد.

نماینده مردم ایلام با انتقاد از مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: با توجه به پیش بینی‌های کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف طی روز پنج‌شنبه، می‌بایست تمامی تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی دقیق و جلوگیری از بروز مشکلات توسط مدیریت بحران استانداری ایلام اندیشیده می‌شد.

بسطامی گفت: نیرو‌های برون شهری راه، راهداری، هلال احمر و پلیس راه از ساعات اولیه امروز مشغول خدمت رسانی به مردم می‌باشند که این حس مسئولیت پذیری جای تقدیر و تشکر دارد.

به گفته رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام سامانه بارشی زودگذر با هسته سرد از بامداد دیشب وارد استان شده، باتوجه به اینکه این سامانه دارای هسته سرد است، بارش‌ها در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف، در نقاط معتدل به شکل برف و باران و در نواحی گرمسیری هم بارانی خواهد بود.

 به گفته جواد یگانه، مدیر فرودگاه شهدای ایلام  پرواز ساعت ۹:۳۰ متعلق به شرکت آسمان به علت بارش برف و وضعیت جوی ایلام لغو شد.

 بارش برف باعث اختلال در تردد جاده‌ها و تعطیلی مدارس استان ایلام نیز شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.