رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: برف و کولاک در ۲ گردنه این شهرستان رانندگان را مجبور به بستن زنجیرچرخ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی گفت: در حال حاضر به دلیل کولاک، کاهش دید و لغزنده بودن جاده تردد در گردنه‌های "زمزیران" و "جواله رشان" این شهرستان در محور مهاباد - سردشت بدون استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

وی ارتفاع برف در این گردنه‌ها را بیش از نیم متر اعلام کرد.

خادمی می‌گوید: با شروع بارش برف همراه با وزش شدید باد در منطقه، محور مهاباد به سمت سردشت با همکاری عوامل شهرداری و پلیس راه روز گذشته مسدود شد که امروز نیز علیرغم بازگشایی، امکان تردد تنها با استفاده از زنجیرچرخ مقدور است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد، محور‌های مهاباد به بوکان و همچنین محور مهاباد به پیرانشهر از مسیر جاده پسوه نیز به علت کولاک شدید و کاهش دید افقی از شبانه روز گذشته همچنان مسدود اعلام است.

خادمی گفت: رانندگان از سفر‌های غیرضروری تا مساعد شدن شرایط امتناع کنند، در صورت ضرورت رانندگان ضمن رعایت نکات امینی از مسیر‌های جایگزین (مهاباد - میاندوآب - بوکان) و (مهاباد - نقده - پیرانشهر) استفاده کنند.

هم اکنون تردد در سایر محور‌های این شهرستان نیز شامل محور مهاباد به ارومیه و مهاباد به میاندوآب به کندی در جریان بوده، ولی رانندگان سعی کنند در این محور‌ها نیز با استفاده از زنجیرچرخ تردد داشته باشند.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.