آیت‌الله ناصری گفت: تقویت نظام اسلامی و توانمندسازی جوانان در مسیر اصل انقلاب، همان حرکت به سمت انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئله مهدویت امروز با انقلاب و نظام عجین شده است و همایش‌هایی که با محوریت مهدویت برگزار می‌شود، باید شیوه پرداختن به این موضوع مهم مشخص شود.

او می گوید: برخی افراد در زمینه مهدویت و ظهور مسائلی را مطرح می‌کنند که نتایج خوبی به دنبال ندارد و انحرافاتی را به دنبال دارد.

به گفته او تقویت نظام اسلامی و توانمندسازی جوانان در مسیر اصل انقلاب، همان حرکت به سمت انقلاب حضرت مهدی (عج) است و اگر در این مسیر قرار گیریم یعنی در مسیر انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار گرفته ایم.

امام جمعه یزد گفت: اگر تربیت دینی و تربیت اسلامی قوی در مدارس داشته باشیم و روحیه استکبارستیزی و تربیت انقلابی را در خود تقویت کنیم، در مسیر انقلاب امام زمان (عج) قرار گرفته ایم.

این موضوعات  را نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جلسه شورای مهدویت استان مطرح کرد.

او می گوید: در همه همایش‌هایی که با عنوان و محور مهدویت برگزار می‌شود اگر بتوانیم تربیت اسلامی ناب، تربیت انسان‌های مومن و دارای غیرت دینی را تقویت کنیم، در واقع مسیر نهضت مهدوی را برای آن‌ها مشخص کرده ایم.

امام جمعه یزدگفت: دشمنان از مبانی و اصول و بینات انقلاب، حساسیت زدایی می‌کنند. مهدویت از جمله مواردی است دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است تا با ایجاد شبهات و انحرافات مردم را از امامت و ولایت جدا کند.

او می گوید: اصول انقلاب شامل حاکمیت الله، مبارزه با فساد و بی عدالتی است و در این همایش‌ها باید این اصول و مبانی را تبیین کنیم.

به گفته  او امروز در حوزه دین و فرهنگ دینی مشکل پیام رسانی داریم، در حالی که دشمن از فضای مجازی برای گسترش اهداف و برنامه‌های خود حداکثر استفاده را می‌کند و ما نیز باید با برنامه ریزی و تولید محتوا‌های مفید و جذاب بتوانیم از این فضا جهت پیام رسانی دینی استفاده کنیم.

او می گوید: در حال حاضر بیش از دویست هزار دانش آموز در استان یزد داریم که نتوانسته ایم تعداد کثیری از آن‌ها را زیر پوشش قرار دهیم در حالی که این‌ها یک ظرفیت بزرگ برای کادرسازی برای نظام اسلامی به شمار می‌روند.

دبیر شورای مهدویت استان یزدگفت: همایش ملی تعلیم و تربیت مهدوی با هدف کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور که همان آموزش و پرورش است و اصلاح جریان آموزش مهدویت در مدارس و اصلاح کتب دینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.