سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما از ازبکستان شناخت نسبی داریم و آن‌ها از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در اولین بازی خود در رقابت‌های منطقه آسیای مرکزی (کافا) فردا باید به مصاف ازبکستان برود. این رقابت‌ها به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود. فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان درباره بازی با ازبکستان صحبت‌هایی انجام داد.

نظرتان درباره بازی فردا برابر ازبکستان چیست؟

 ازبک‌ها تیم بسیار قوی هستند و امیدوارم بازیکنان ما در این مسایقه خوب ظاهر شوند. ما از تیم ازبکستان شناخت نسبی داریم اما این تیم مانند دیگر تیم‌ها تغییرات زیادی داشته است و از بازیکنان با کیفیتی در تیم شان استفاده می‌کنند. در هر صورت ما فردا بازی سختی داریم.

تمرینات و اردو‌های تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به دلیل شرایط کرونایی که در کشور وجود داشت، ۲ سال تعطیل بوده است و حالا بانوان ایران پس از ۲ سال دوری از رقابت‌های بین المللی فردا در اولین تورنمنت شرکت کنند.

شرایط تیم ملی بانوان بعد از ۲ سال تعطیلی تمرینات چگونه است؟

تیم ملی فوتسال بانوان ایران به دلیل شرایط کرونایی ۲ سال اردو تدارکاتی نداشته است، اما لیگ بسیار خوبی داریم که یکی از بهترین لیگ‌های آسیا است. خیلی از بازیکنانی که الان در تیم ملی حضور دارند را از لیگ به تیم ملی دعوت کردیم. به نظر من تمام جام‌هایی که تاکنون به دست آمده به خاطر نتایج لیگ است. بازیکنان از لحاظ آمادگی روانی و جسمانی آماده هستند. انگیزه بسیار بالایی داریم و امیدوارم در گام اول که بازی با تیم ازبکستان است خوب ظاهر شویم.


بیشتر بخوانید


آیا فدراسیون فوتبال حمایت خوبی از تیم ملی فوتسال بانوان انجام داده است؟

فوتسال و فوتبال بانوان ایران قدمت بالایی دارد و در این سال‌ها رشد به سزایی داشته است. اکنون به جایی رسیده ایم که حمایت‌های خیلی خوبی از طرف فدراسیون فوتبال انجام شده است. فوتسال بانوان همیشه حرف برای گفتن داشته است و امیدوارم برای جام ملت‌های آسیا بتوانیم خودمان را به خوبی آماده کرده و موفق ظاهر شویم.

برنامه کامل مسابقات تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به شرح زیر است:

جمعه اول بهمن:

تیم ملی فوتسال ایران - تیم ملی فوتسال ازبکستان

شنبه دوم بهمن:

تیم ملی فوتسال تاجیکستان - تیم ملی فوتسال ایران

دوشنبه ۴ بهمن:

تیم ملی فوتسال ایران - تیم ملی فوتسال قرقیزستان

سه شنبه ۵ بهمن:

تیم ملی فوتسال قرقیزستان - تیم ملی فوتسال ایران

پنجنشبه ۷ بهمن:

تیم ملی فوتسال ازبکستان - تیم ملی فوتسال ایران

جمعه ۸ بهمن:

تیم ملی فوتسال ایران - تیم ملی فوتسال تاجیکستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار