جذب ۲ بازیکن برزیلی و ایرانی در لیست نقل و انتقالاتی زمستانی فرهاد مجیدی قطعی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکنان مد نظر خود است تا در نیم فصل دوم تیم قدرتمند تری را روانه میدان کند. در این میان نام‌های بازیکنان مختلفی برای حضور در ترکیب استقلال مطرح می‌شود که تا به امروز به جز صالح حردانی و ژان کارلوس نام دیگری از سوی باشگاه به طور قطعی تایید نشده است.

البته مطرح شد که بازیکنانی همچون طالب ریکانی و علی کریمی هم در لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعدی قرار دارند که با پیگیری‌های انجام شده این موضوع مورد تایید قرار نگرفت.

باشگاه استقلال این روز‌ها طبق خواسته فرهاد مجیدی به دنبال جذب ژان کارلوس بازیکن برزیلی است و در صورتی که جذب این بازیکن مد نظر انجام نشود، استقلالی‌ها طبق لیست به دنبال بررسی تعدادی بازیکن دیگر خواهند رفت اما تا به اینجا جذب ۲ بازیکن برزیلی و ایرانی در لیست نقل و انتقالاتی زمستانی فرهاد مجیدی قطعی شده است.

پیش از این فرهاد مجیدی طبق لیستی که در اختیار باشگاه استقلال قرار داده خواهان جذب ۲ بازیکن خارجی و ۲ بازیکن لیگ برتری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد خدری نیا_ بندر دیلم
۱۴:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
نتیجه بازی پیروزی مقابل ذوب آهن ، باید ۳_۰ به سود ذوب اعلام شود ، علتشم استفاده از بازیکن غیر مجاز تاجیک ، منوچهر صفروف هست ، چرا مسئولان باشگاه ذوب اعتراض نکردند برمیگردد به خوی ناجوانمردانه تارتار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
ایرانی ها/امید ابراهیمی*علی کریمی(استقلالی)
خارجی ها/مامه تیام*دیاباته
با اینا میترکونیم تمااااام....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۳۰ دی ۱۴۰۰
پول مفت........
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۲۳:۲۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
لنگ بازیکن بخره پول مفت نی ولی استقلال بخره هست!!
آخرین اخبار