فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت:۲اکیپ اورژانس و یک گروه امدادی از شهرداری این شهرستان شامل کامیون‌های کمپرسی و مکنده برای کمک به مردم سیل‌زده دلگان به این شهر اعزام و در آن مستقر شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علی شعبانی گفت: در پی بارندگی شدید در منطقه، جاری شدن سیل، تخریب راه‌ها و آبگرفتگی منازل مسکونی، علاوه بر اعزام اکیپ‌های امدادی و خدماتی، کمک‌های مردمی و بشردوستانه اصناف و کسبه ایرانشهری برای مردم منطقه دلگان ارسال شد.

او می گوید: در ادامه کمک به آسیب‌دیدگان از بارندگی‌ها، علاوه بر تیم‌های امدادی، اورژانس، ماشین‌آلات، کمپرسی، تانکر آبرسان، تیم‌های تکنسین برق و مخابرات و آبفا برای کمک به رفع مشکلات بوجود آمده در منطقه هستند.

به گفته فرماندار ایرانشهر  امروز نیز اقلامی مانند یکهزارو ۲۵۰ عدد کنسرو، یکهزارو ۲۰۰ قرص نان، ۳۰۰ تخته پتو، آب معدنی و اقلام خوراکی و بهداشتی دیگر از محل کمک‌های مردمی و داوطلبانه کسبه و اصناف ایرانشهر، توسط هلال احمر این شهرستان برای توزیع بین مردم روستاهای آسیب‌دیده ارسال شد.

او گفت: گروه‌های مختلف امدادی و جهادی از راهداری، برق، آبفا، مخابرات، امور عشایر، علوم پزشکی، اورژانس، شهرداری، صمت و کامیون‌داران و شرکت‌های بخش خصوصی با محوریت هلال احمر ایرانشهر با حضور در مناطق سیل‌زده به کمک مردم دلگان شتافتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار