مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان از مصدوم شدن ۷ نفر دیگر در حوادث مختلف رانندگی در محور‌های رامهرمز - بهبهان و لالی به مسجدسلیمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت:  سانحه رانندگی  در ساعت  ۱۵ و ۳۷ دقیقه  در محور رامهرمز_بهبهان  بین روستای کهله و ارمش در ۱۵ کیلومتری پایگاه سلطان‌آباد  بین  ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا رخ داد که بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات  در محل حادثه حاضر شدند.

‌به گفته مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان ۶ مصدوم این حادثه (۴ مرد و ۲ زن) با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان مادر رامهرمز منتقل شدند.

این مقام مسئول می‌گوید: همچنین ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با بیل مکانیکی در محور لالی به مسجدسلیمان در سه راهی عنبر، یک جوان ۳۰ ساله  مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

صبح امروز نیز در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در  هویزه ۵ نفر مصدوم شدند.

پیشتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفته بود در ده ماه ابتدای سال، ۵۱۰کشته در سوانح جاده‌ای استان خوزستان رخ داده  که ۴۰ تا ۵۰ درصد آن مربوط به موتورسواران بوده  و ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گفته  خدادادی فاجعه‌های مستمر ناشی از نبود آموزش، بی توجهی به قوانین و مشکلات زیر ساختی بوده و بخش مهمی نیز به شرایط فردی بازمی‌گردد.

رئیس پلیس راه خوزستان نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که کشته‌های تصادفات جاده‌ای در خوزستان  در ۱۰ ماهه امسال  به اندازه ۵ هواپیمای مسافربری  است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.