سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: همه مردم دیدند که تیم من تمام تلاش و توانش را گذاشت تا بتواند از نام ایران دفاع کند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  دیدار تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و هند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند بدون گل به پایان رسید.

مریم ایراندوست پس از این دیدار گفت: فکر می‌کنم اولین مسابقه در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است. با توجه به اینکه بچه‌های من اولین حضورشان در این رقابت‌ها را تجربه می‌کردند، در این ۵ ماه اخیر هم بازی تدارکاتی نداشتند، یک مقدار استرس بر تیم غالب بود، اما فکر می‌کنم و همه مردم دیدند که تیم من تمام تلاش و توانش را گذاشت تا بتواند از نام ایران دفاع کند.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین بازی باید به مصاف تیم ملی چین برود که قهرمانی‌های زیادی دارد.


بیشتر بخوانید


چین یکی از قدرت‌های آسیاست و مقابل این تیم هم قطعا با برنامه وارد زمین بازی می‌شویم. این بازی که من امروز از تیمم دیدم خوب بود و فکر می‌کنم برابر چین هم ما بتوانیم با توانایی خوبی که دروازه بان مان دارد، بتوانیم دروازه را بسته نگه داریم. به تیمم خیلی ایمان دارم و ما با برنامه وارد این تورنمنت شدیم و امیدوار هستیم که از این گروه صعود کنیم.

مریم ایراندوست درباره بهترین بازیکن تیمش در این رقابت‌ها به نکته‌ای اشاره کرد.

به نظرم همه بازیکنان بهترین بودند و کودایی یکی از بهترین بازیکنانی که توانست به وظیفه اش به خوبی عمل کند. هاجر دباغی پستش پشت مهاجم است و فکر می‌کنم به عنوان یک هافبک طراح زمانی که صاحب توپ می‌شد، کارش را به خوبی انجام می‌داد و زمانی که صاحب توپ نبود، وظیفه اش این بود که ۲ هافبک طراح هند را پرس کند. کار سختی بود، ولی با توانایی که از هاجر داشتیم، او را در این پست گذاشتیم. دباغی با توجه به آسیبی که از ناجیه مچ پا داشت، توانست به خوبی به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار