رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان گفت: چندین مورد را در خصوص بوی نامطبوع بررسی کردیم، اما هنوز علت اصلی انتشار آن در شهرستان مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - یکی از شهروندان شهرستان لنجان گفت: بیش از یک ماه است که بوی نامطبوعی در شهر منتشر شده است. این بوی نامطبوع شب ها به اوج خود می‌رسد. بار‌ها به مسئولان اعتراض   کرده ایم، اما پاسخی نمی‌دهند.

او گفت: بوی نامطبوع در همه شهرستان استشمام می‌شود. نگران سلامتی خانواده‌ها هستیم. مسئولان حتی یک ساعت هم نمی‌توانند این بوی نامطبوع را تحمل کنند اما ما مدت هاست که در این شرایط زندگی می کنیم و صدای اعتراض مان شنیده نمی شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان در این خصوص گفت: در اداره محیط زیست شهرستان لنجان شبانه روزی علت انتشار بوی نامطبوع را بررسی می‌کنیم. احتمالاتی که بوده را بررسی کردیم، اما به نتیجه قانع کننده‌ای نرسیدیم هر چند که حدس‌هایی می‌زنیم، اما باید ابتدا دلیل قانع کننده برای آن بیابیم.

او گفت: هر موقع به یقین کامل رسیدیم حتما منشأ را معرفی و با او برخورد قاطع خواهیم کرد.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان این بوی نامطبوع واقعا آزاردهنده است و مردم را درک می‌کنیم و به همین دلیل حتما برخورد شدید با انتشار دهنده این بوی نامطبوع در شهرستان لنجان خواهیم داشت. این بوی نامطبوع در شهر‌های زاینده‌رود، چمگردان، زرین شهر و فولادشهر گزارش داده شده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.