فرمانده انتظامی استان از هلاکت یک قاچاقچی و کشف ۴۴۰ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -سردار  احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سراوان" به نقاط مرکزی کشور را دارند و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

او می گوید:  در همین رابطه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در محور "جالق-سراون" بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطار‌های صادره به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود، به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان و همچنین پاکسازی منطقه، ۴۴۰کیلو و۳۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار