معرفی دستاورد‌های نظام در دهه مبارک فجر

استاندار کرمانشاه گفت : برگزاری برنامه‌های بانشاط و امیدآفرین با محوریت مردم باید اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  بهمن امیری مقدم گفت : انقلاب اسلامی بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد و همگی وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه‌ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و باید زمینه مشارکت همه اقشار و گروه‌های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ فراهم شود.

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید امیدآفرین، بانشاط و اثرگذار باشد و طوری اجرایی شوند که پیام انقلاب و مقاومت توسط همه اقشار مختلف جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

انقلاب اسلامی انقلابی بی نظیر در جهان بود که شکل گرفت، امروز مقام معظم رهبری سکاندار و هدایت کننده ایران اسلامی هستند و سعادتمندی و عاقبت به خیری همه ما در گرو حرکت در مسیر فرمایشات ایشان است.

دولت آیت الله رئیسی، بی‌­منت خدمتگزار مردم بزرگوار ایران اسلامی است و ما وظیفه داریم که این خدمات و دستاورد‌ها را به خوبی به مردم معرفی کنیم.

برنامه‌های دهه فجر باید امید آفرین و نشاط آفرین باشند، این برنامه‌ها در دورترین روستا‌ها و مناطق استان هم باید اجرایی شود و طوری اثرگذار باشند که همه مردم احساس کنند که دهة فجر انقلاب اسلامی در استان شروع شده است.

انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال گذشته همواره در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم حرکت کرده و هر چه در توان داشته برای کشور انجام داده است، نباید خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و ضرورت دارد تلاش شود که برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی حتماً به صورت مردمی اجرایی شوند و مردم در اجرای آن‌ها نقش اساسی و ویژه‌ای داشته باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بعد از اجرای برنامه‌های دهة فجر، حتماً عملکرد دستگاه‌های اجرایی مختلف را در خصوص چگونگی اجرا به مدیریت ارشد استان گزارش کند.

انقلاب اسلامی انسان ساز بود، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند که در نهایت احترام و اخلاق خوب با مردم استان ارتباط داشته باشند و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که مردم در ادارات سرگردان شوند؛ لذا همگی وظیفه داریم که خدمتگزار بی منت مردم باشیم.

اجرای برنامه‌های دهة فجر انقلاب اسلامی علاوه بر دستگاه‌های دولتی ضرورت دارد که در بخش‌های خصوصی و غیر دولتی هم اجرایی شوند و بخش خصوصی در این زمینه باید نقش آفرینی داشته باشد.

برنامه‌های جذاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا شود این برنامه‌ها باید طوری طراحی شوند که برای همه اقشار جامعه از جمله کودکان و نوجوانان جذاب باشد، زیرا این نسل جامعه باید در جریان قرار بگیرد که برای پیروزی این انقلاب چه جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های عظیمی صورت گرفته است.

دستگاه‌ها برای اجرای پروژه‌های دهة فجر با هماهنگی معاونت عمرانی و اقتصادی استانداری اقدام کنند و توجه شود پروژه‌ای که قبلاً افتتاح شده دوباره افتتاح نشود.

توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اجرای برنامه‌های مربوط به دهه فجر مورد تاکید قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.