به همت خانواده شهید سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید محمد رضا محمد حسنی کم سن‌ترین شهید کوهبنان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- حجت الاسلام علی اصغر هاشم پوردر یادواره کم سن ترین شهید کوهبنان گفت: ما باید از شهدا یاد بگیریم که کمتر دیده شویم کسانی که در شب‌های تاریک عملیات که هیچ دوربین و رسانه‌ای نبود برای خدا حرکت کردند.

راوی دفاع مقدس گفت: شهدا بندگی را زندگی کردند که همواره خدا را می‌دیدند لذا خدا را شناختند و عاشق حضرت حق شدند در نهایت با شهادت به خدا رسیدند و ماندگار شدند.

او گفت عشق را باید در زندگی شهدا جستجو کنیم شهدا ساقی هستند که در یادواره‌ها قطره‌ای از عشق الهی را به ما می‌چشانند.

به گفته حجت الاسلام هاشم پور دشمن در دوران دفاع مقدس جنگ روانی را برنامه ریزی کرد تا حقیقت را وارونه جلوه دهد، اما جوانان و نوجوانان با معرفت در جبهه حضور پیدا کردند.

او گفت: در دوران دفاع مقدس گروهان علی اصغر با وجود نوجوان بودن او راه اندازی شد .

به گفته یادگار دوران دفاع مقدس شهید محمد حسنی با دست کاری در شناسنامه خود به جبهه شتافت در حقیقت این شهید سن معرفت خود را افزایش داد.

به گفته حجت الاسلام هاشم پور خانواده شهدا با خدا معامله کردند، چون عزیزترین سرمایه خود را در راه خدا تقدیم کردند کسانی که فرزند خود را نذر امام حسین (ع) کردند.

او گفت: در یادواره شهدا معرفت نصیب ما می‌شود خود را در معرض این نسیم قرار دهیم تا از فیض شهدا بهره‌مند شویم کسانی که با رمز یا زهرا به شهادت رسیدند.

به گفته راوی دوران دفاع مقدس همواره وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم آنان بر دفاع از ولایت و رهبری تاکید کردند سعی کنیم در خط ولایت و شهدا حرکت کنیم تا سعادتمند شویم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار