امارات با نادیده گرفتن قتل عام مردم یمن، خواستار برگزاری نشستی اضطراری برای رسیدگی به عملیات‌های انصارالله به ابوظبی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - امارات امروز (جمعه) با ارسال یادداشتی به اتحادیه عرب خواست تا یکشبنه هفته آینده یک جلسه اضطراری در سطح نمایندگان به ریاست کویت برای محکوم کردن حملات روز دوشنبه جنبش انصارالله یمن به امارات برگزار شود.

از طرفی دیگر نیز، شورای امنیت سازمان ملل با نادیده گرفتن قتل عام مردم یمن و تجاوز به این کشورش حملات متقابل این کشور به امارات را محکوم کرد؛ که مورد استقبال امارات قرار گرفت.

این در حالی است که نزدیک به ۷ سال است که ائتلاف متجاوز سعودی به فرماندهی عربستان، با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن حمله کرده و زیرساخت‌های اساسی این کشور را نابود کرده‌اند. هم اکنون با بدترین بحران‌های انسانی روبه‌رو است و در این کشور چندین میلیون نفر با قحطی روبرو هستند

آبان ماه گذشته، مرکز حقوق بشری «عین الانسانیة» یمن اعلام کرد، طی ۲۴۰۰ روز، نزدیک به ۶ سال و نیم، ۴۴ هزار و ۲۲۱ غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند که از میان آن‌ها ۱۷ هزار و ۲۹۰ تن کشته و ۲۶ هزار و ۹۳۱ تن زخمی شده‌اند و از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ تن کودک و ۲۸۵۰ تن زن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار